CONTRACT de PRESTARE SERVICII
Societatea cu raspundere limitata „FLOATING SRL”, cod fiscal 1020600003444, acționând în temeiul autorizației de funcționare nr. P-12340/2020 din 10 iulie 2020, emisa de Departamentul Comert, Servicii si Alimentatie Publica a Republicii Moldova, reprezentată prin dl Director, Chirilov Dumitru, acționând în baza Statutului, denumită în continuare Relax-Studio Grand Float Moldova „Centrul SPA”, cu sediul în mun. Chișinău, str. Ion Creangă, nr. 5/3, pe de o parte,
în raport cu consumatorul de servicii (denumit în continuare „Client”), pe de altă parte,
stabilește procedura de furnizare și achiziție a serviciilor centrului SPA, precum și stabilește drepturile și obligațiile Clientului care a acceptat prezentul Contract în modul prevăzut de Contract.
- OBIECTUL CONTRACTULUI.
1.1. Acest Contract este o OFERTA PUBLICA, reglementată conform prevederilor art. 1029 din Codul civil al Republicii Moldova (OFERTA), denumit in continuare «Cod civil», și conform prevederilor art. 1035, Cod civil (ACEPTARE). Termenii prezentului Contract sunt aceiași pentru toți Clienții, corespund prevederilor art. 18.1, art.art. 21-24 din Legea Republicii Moldova privind protecția consumatorilor nr. 105/2003, precum și prevederilor art.art. 1335-1351 și art.art. 1375-1383, Cod civil. Prezentul Contract poate fi accesat pe site-ul oficial al centrului SPA www.grand-float.md , iar la solicitarea Clientului poate fi furnizat în formă scrisă.
1.2. ABONAMENT — dreptul CLIENTULUI de a consuma servicii in conformitate cu termenii prezentului Contract în decurs de un an calendaristic de la data achitării prețului acestuia. O VIZITĂ UNICĂ — consumul de servicii in conformitate cu termenii prezentului Contract in ziua in care Clientul solicită acordarea serviciilor centrului SPA. CERTIFICAT — un document electronic/scris, respectiv, un set de înregistrări în baza de date a centrului SPA, care atestă dreptul Clientului de a achiziționa servicii.
- TERMENI SI CONDITII PRIVIND SERVICIILE.
2.1. ABONAMENT/VIZITA UNICA/CERTIFICATE CADOU — din momentul achitării prețului acestuia de catre Client, prin programare prealabila pentru serviciile centrului SPA, cu indicarea numarului, prezentarea abonamentului/certificatului.
2.2. VIZITA UNICA — este permisa schimbarea unui serviciu cu un alt serviciu cu plata suplimentară, dacă prețul achitat pentru serviciul solicitat este mai mic decât costul acesuia. În cazul în care prețul achitat este mai mare decât costul serviciului furnizat, diferența de preț nu se restituie.
2.3. Returnarea ABONAMENTULUI achitat de Client este posibilă doar in termen de 14 zile de la data plății, în conformitate cu prevederile art. 1054, Cod civil, și numai cu condiția ca abonamentul să nu fi fost niciodată utilizat de către Client.
2.4. Rezilierea anticipată de către Client a contractului pentru SERVICIUL DE ABONAMENT achiziționat cu reducere nu este permisă, iar suma plătită nu este returnată Clientului.
2.5. Clientul are dreptul de a schimba ABONAMENTUL cu certificate cadou, dar numai pentru serviciile din acest abonament.
2.6. Clientul are dreptul de a suspenda ABONAMENTUL, dar nu mai mult de o singură data pe perioada de valabilitate a abonamentului, si nu mai mult de 30 de zile. În cazul în care abonamentul nu a fost utilizat de către Client în decurs de un an calendaristic, centrul SPA are dreptul de a refuza prelungirea acestuia.
2.7. Pentru restituirea sumelor achitate, în cazurile prevăzute în acest articol al Contractului, Clientul trebuie să furnizeze OBLIGATORIU numărul de abonament, precum și chitanța originală care confirmă achiziția acestui abonament.
- VALABILITATEA ABONAMENTULUI/CERTIFICATULUI
3.1. Perioada de valabilitate a abonamentului/certificatului — perioada de timp în care abonamentul/certificatul este valabil și care este indicată pe abonamentul/certificatul propriu-zis.
3.2. ABONAMENTUL este valabil în decurs de un (1) an de la data efecturării plăii și poate fi prelungit prin acordul părților. Perioada de valabilitate a CERTIFICATULUI CADOU este de 3 luni de la data efectuării plății și nu poate fi prelungită prin acordul părților, în conformitate cu prevederile art.art. 409-412, Cod civil.
- CONDIȚII DE RETURNARE A UNUI CERTIFICAT CADOU
4.1. Centrul SPA poate restitui sumele achitate pentru certificatul neutilizat în perioada de valabilitate a certificatului cadou în cazurile prevăzute de prezentul Contract și/sau de legislația în vigoare a Republicii Moldova.
4.2. Restituirea sumelor va fi efectuată doar persoanelor fizice sau juridice care au achitat prețul certificatului cadou, CU CONDIȚIA ca certificatul cadou să nu fi fost utilizat de către Client sau Deținătorul certificatului cadou la data la care centrul SPA a examinat cererea de restituire.
4.3. Restituirea sumelor se va face în DOAR în cazul rezilierii anticipate a prezentului Contract, în termen de 14 zile de la data plății certificatului cadou de către Client, în baza prevederilor art. 1054, Cod civil, cu o reținere de 25% din valoarea certificatului cadou. Sumele reținute vor fi utilizate pentru acoperirea ccheltuieilor centrului SPA pentru eliberarea certificatului cadou, deservirea Clientului, încheierea unui acord cu furnizorii de servicii și alte costuri și cheltuieli.
4.4. Pentru restituirea sumelor, în cazurile prevăzute de acest articol al Contractului, Clientul trebuie să prezinte OBLIGATORIU atât numărul certificatului, precum și chitanța originală care confirmă achiziția certificatului cadou.
- OBLIGAȚII ȘI DREPTURI ALE CENTRULUI SPA
5.1. Centrul SPA este obligat să:
5.1.1. Îndeplinirea în timp util și eficient a obligațiilor care decurg din prezentul Contract, oferind Clientului servicii de înaltă calificare, în conformitate cu licența centrului SPA, certificatele și legislația în vigoare a Republicii Moldova (Anexa Nr. 2).
5.1.2. Furnizarea Clientului a informațiilor necesare și veridice, în cadrul prestării serviciilor, infoormații care obligatoriu vor enumera cerințele care urmează a îndeplinite de către Client pentru utilizarea eficientă și sigură a serviciilor furnizate, precum și posibilele consecințe pentru Client și alte persoane ale nerespectării cerințelor relevante.
5.1.3. Notificarea Clientului, prin SMS, cu cel puțin 36 de ore înainte de termenul limită de programare, cu privire la data și ora prestării unui anumit tip de serviciu, cu reamintirea imposibilității restituirii sumelor achitate în cazul refuzului de la serviciul programat cu mai puțin de 24 (douăzeci și patru) de ore înainte de prestarea acestuia, sumele achitate fiind utilizate pentru compensaree timpului de lucru pierdut al angajaților centrului SPA.
5.2. Centrul SPA are dreptul la:
5.2.1. Să rețină costul integral al sumei achitate în avans în cazul în care Clientul nu se prezintă la ora programată, dar numai în cazul refuzului de la serviciul programat cu mai puțin de 24 (douăzeci și patru) de ore înainte de prestarea acestuia, sumele achitate fiind utilizate pentru compensaree timpului de lucru pierdut al angajaților centrului SPA.
5.2.2. Să suspende sau să refuze unilateral de a presta servicii în cazul unei posibile vătămări a Clientului, al unui comportament neadecvat al acestuia, Clientul aflându-se în stare de ebrietate alcoolică și/sau droguri, sau în orice altă stare în care comportamentul său prezintă un pericol pentru alte persoane, precum și în cazul încălcării de către Client a oricăruia dintre termenii acestui Contract.
- OBLIGAȚII ȘI DREPTURI ALE CLIENTULUI.
6.1. Să accepte și să achite costul serviciilor centrului SPA în conformitate cu prezentul Contract. Să facă cunoștință cu clauzele prezentului Contract, cu anexele la acesta, precum și cu toate materialele informative pe care centrul SPA i le va oferi pentru familiarizare obligatorie.
6.2. Să furnizeze centrului SPA informații veridice despre numele, prenumele și patronimicul său, vârsta, sexul și detaliile de contact (adresa de reședință, numere de contact, e-mail).
6.3. Să informeze centrul SPA în scris înainte de prestarea serviciului despre reacțiile sale alergice, efectele secundare ale preparatelor medicale, cosmetice, despre prezența altor contraindicații, prezența handicapului.
6.4. Să informeze în timp util centrul SPA cu privire la modificările informațiilor prevăzute la pct.pct 6.2. și 6.3. ale prezentului Contract.
- CLAUZE SPECIALE ALE CONTRACTULUI.
7.1. Prin achiziționarea unui abonament/certificat cadou sau a unui serviciu unic, Clientul confirmă că nu are contraindicații medicale pentru furnizarea de servicii de către centrul SPA către acesta, care ar putea cauza un prejudicii vieții sau sănătății Clientului, precum și viații și/ sau sănătății altor clienți și/sau personalului centrului SPA.
7.2. În cazul în care Clientul cauzează careva daune centrului SPA, centrul SPA are dreptul de a suspenda îndeplinirea obligațiilor sale față de Client în temeiul prezentului Contract și de a include costul serviciilor neprestate în contul reparării prejudiciul cauzat. În situația în care valoarea prejudiciului cauzat depășește costul serviciilor neprestate, Clientul este obligat să compenseze diferența, conform calculelor efectuate de centrul SPA.
- IMPEDIMENTUL JUSTIFICATOR/FORTA MAJORA
8.1. Părțile nu răspund pentru consecințele rezultate din circumstanțe de forță majoră (impedimente justificatoare), și anume: cutremure, inundații, incendii, greve, reglementări guvernamentale sau ordine ale organelor statului, precum și orice acțiuni ale terților care afectează calitatea serviciilor furnizate de centrul SPA (oprirea furnizarii de apa, energie electrica, situatii de urgență in sistemele de asigurare a activităților centrului SPA).
8.2. Partea care se referă la circumstanțe de forță majoră/impedimente justificatoare este obligată să informeze de îndată cealaltă parte, în scris și/sau verbal, despre apariția acestor circumstanțe. Aceste informații ar trebui să conțină date privind natura circumstanțelor, precum și, dacă este posibil, o evaluare a impactului acestora asupra îndeplinirii de către părți a obligațiilor care le revin în temeiul prezentului Contract și asupra perioadei de îndeplinire a acestora.
- SOLUȚIONAREA LITIGIILOR.
9.1. Toate litigiile sau neînțelegerile apărute între părți în temeiul prezentului Contract sau în legătură cu acesta vor fi soluționate prin negocieri, în cadrul procedurii de reclamație. Reclamațiile se fac în scris, cu aviz de primire, la sediul centrulului SPA din mun. Chișinău, str. Ion Creanga, nr. 5/3.
9.2. În cazul în care este imposibil să se ajungă la un acord în termen de 1 (o) lună de la data primirii de către una dintre părți a propunerii celeilalte părți de soluționare a litigiului, litigiul se va soluţiona de către instanţele judecătoreşti competente.